.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کدام بزرگان برای احمدی‌نژاد بلند نشدند؟

جمعی از بزرگان حاضر درصحن علنی دیروز مجلس شورای اسلا‌می در روز افتتاح مجلس هشتم هنگام سخنرانی رییس جمهور از صندلی خود برنخاستند.

به گزارش سیاست روز، هنگامی كه محمود احمدی‌نژاد برای قرائت متن سخنرانی اش در پشت تریبون قرار گرفت تمام حاضران به نشانه احترام از جا برخاستند اما آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله هاشمی شاهرودی، مهدی كروبی و علی اكبر ناطق نوری ترجیح دادند صندلی خود را ترك نكنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

sari 11 خرداد 1387
اگه پا میشدن باید تعجب میکردیم!
ایکس 11 خرداد 1387
دلیل نمی شه این آقایانی که نام بردید همه شان هم از لحاظ شخصیتی و مقام و سنی از آقای احمدی نژاد بزرگتر هستند نباید انتظار داشت ...خداند در قران می فرماید به امت بگو حتی پیامبرانشان را نیز را به اندازه خدا پرستش نکنند .... می دونستید اینا از نشانه های آخرالزمان است تازه بدتر هم می شه!!!!!!!!
جواد 12 خرداد 1387
این ها آنقدر گنده شده بودند که فقط احمدی نژاد توانست کرکره آن ها را پایین بکشد به احترام کشور باید به پای رییس جمهورش برخاست نه فقط شخص
نا شناس 12 خرداد 1387
اگر دقت نموده باشید هرچهار نفر از یک گروه و صنف بودند می دانید که این صنف غیر از خودشان کسی دیگر را نمی بینند.
نا شناس 13 خرداد 1387
اين چهار نفر كه اتفاقا همگي روحاني و نشانه خدا در زمين (آيت الله) هم هستند نشان دادند كه آنچه را خودشان در بالاي منبر مي گويند هرگز در زير منبر اجرا نمي كنند. "ادب و احترام از واجبات اسلام است .
رضا 12 خرداد 1387
پا نشدند چون مي خواستند يه چيزي بگن .حالا هم گفتند .ملت هم شنيدند.ديگه دعوا براي چيه؟
جوان کنجکاو مازندرانی 13 خرداد 1387
هموطن عزیز طرفدار آقای احمدی نژاد!
فقط با حرف نمی شه کرکره کسی رو پایین کشید بلکه با اعمال باید اینکار رو انجام داد. حال شما اگر عملکرد آقای احمدی نژاد را معیار قرار دهید می بینید که کرکره ایشان در حال پایین رفتن است. اونهم نه بدست اقایان ذکر شده در متن خبر، بلکه بدست خودش با عملکردهایش.!!!
نا شناس 14 خرداد 1387
باسلام من قصد ندارم از کسی دفاع کنم ولی آقای احمدی نژاد در چندین مورد سخنرانی ادعا کرده که بعضی از آقایان می گویند قبل از انقلاب از ملاکین بودند اما بعد از انقلاب کل زمین ایران افتاده تو زمینشون .... حالا انتظار دارید برایش بلند شن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.